Чтобы быть хорошим преподавателем, нужно любить то, что преподаешь, и любить тех, кому преподаешь.
Василий Ключевский
"Учитель року 2014"
Кількість учасників районного (заочного) етапу конкурсу
«Учитель року» (у номінації світова література) – 7: Децюра Л. І. (вчитель 1 категорії ЗНЗ 14), Черкащенко Світлана Юріївна (вчитель 1
категорії ЗНЗ 38), Назаренко Любов
Борисівна (вчитель 1 категорії ЗНЗ 23), Гетьман
Ірина Дмитрівна (вчитель вищої категорії, «учитель-методист» ЗНВКТП 70),
Колодяжна Валерія Анатоліївна (вчитель вищої категорії, «старший вчитель» ЗНВКТП
70), Сафронкіна Ірина Вікторівна (вчитель вищої категорії ЗНЗ 7), Скрипник Тетяна
Анатоліївна (вчитель першої категорії ЗНЗ 97).
Переможці:
І місце – Колодяжна
Валерія Анатоліївна (вчитель вищої категорії, «старший вчитель» ЗНВКТП
70). Представлено систему уроків з методичної теми вчителя «Ралізація
діяльнісного підходу у процесі викладання світової літератури засобами
проблемного та компаративного підходу»
ІІ місце – Назаренко
Любов Борисівна (вчитель 1 категорії ЗНЗ 23). Представлено систему уроків з
методичної теми вчителя «Розвиток пізнавальної активності на уроках світової
літератури в умовах компетентісно-якісної освіти».
Гетьман Ірина Дмитрівна (вчитель вищої категорії,
«учитель-методист» ЗНВКТП 70). Представлено систему уроків та позакласних
заходів учителя з методичної тем и «Культурологічна спрямованість уроків
літератури та позакласних заходів як чинник формування творчої та вмотивованої
до духовного відродження особистості».
Сафронкіна Ірина Вікторівна (вчитель
вищої категорії ЗНЗ 7). Представлено систему уроків з методичної теми вчителя
«Формування комунікативних компетентностей учнів на уроках російської мови та
літератури за допомогою мовної та соціокультурної компетентностей»
ІІІ місце – Скрипник
Тетяна Анатоліївна (вчитель першої категорії ЗНЗ 97). Представлено систему уроків з методичної теми
вчителя «Активні методи викладання світової літератури на основі методики Товариства
Лева (м. Львів)
"Учитель року-2010"
МІСЦЕ |
ПІБ вчителя (повністю)
|
ЗНЗ
|
Відмінні риси уроку та його
навчально – розвивально - виховний потенціал
|
І
|
Смаковська
Катерина Володимирівна
|
88
|
Підвищення рівня сприйняття художнього твору через глибоке проникнення у авторський текст.
|
ІІ
|
Дейнега
Вікторія В’ячеславівна
|
7
|
Осягнення художнього твору через емоційний сплив та емоційний відгук учня.
|
ІІІ
|
Плецис
Вікторія Валентинівна
|
80
|
Урок з використанням технологіі критичного мислення. Дотримання стадій уроку: виклик, осмислення і рефлексія та використання нових прийомів роботи на кожній з них (робота з деформованою таблицею,літературне лото, складання кластеру, ромашка Блума, шляпна дискусія та ін..)
|
4
|
Колодяжна
Валерія Анатоліївна
|
70
|
Осягнення авторського задуму твору через глибоке занурення у психологію героя.
|
5
|
Педенко
Вікторія Вікторівна
Константинова
Валентина Олександрівна
|
38
84
|
Розвиток пізнавальної сфери учнів на уроці через міжпредмет-ну інтеграцію.
Урок-дослідження за технологією особистісно-орієнтованого уроку з елементами проектной технології. Компаративний аналіз поетичних творів.
|
6
|
Тимошенко
Оксана Григорівна
|
23
|
Урок-подорож. Використання міжпредметних інтеграційних зв’язків для розвитку пізнавальної сфери учнів.
|
7
|
Чеховська
Надія Павлівна
Скрипник
Тетяна Анатоліївна
Шушура
Ольга Олегівна
|
14
97
90
|
Використання народознавчого матеріалу на уроці як засіб виховання національної гордості, гідності, любові до рідного краю, поваги та шани до минулого своїх предків.
Аналітична робота з текстом як засіб пізнання поетичного твору.
|
Карта оценивания участника конкурса "Учитель года 2010"
Фотогалерея конкурсу 2010

09.12.2010
УВК № 7 Учитель Дейнега Виктория Владиславовна
"Если отцов будут топтать ногами, отечество погибнет" (Бальзак)
ЗОШ № 38 Учитель Педенко Виктория Викторовна
6 клас Тема: Чарльз Діккенс "Різдвяна пісня у прозі". ГУМАНІСТИЧНИЙ ЗМІСТ І ВИСОКА ЛЮДЯНІСТЬ ТВОРУ"Милосердя, співчуття, щедрість - ось на що мав би я спрямувати свою діяльність" (Ч. Діккенс)
ЗОШ № 14 учитель Чеховская Надежда Павловна
7 класс Тема: Н. В. Гоголь " Тарас Бульба". ЗАПОРОЖСКАЯ СЕЧЬ: ЗАКОНЫ И ОБЫЧАИ.
Путешествие во времени
ЗОШ № 80 учитель Плецис Виктория Валентиновна
8 класс Тема: М. Ю. Лермонтов "Песня про купца Калашникова". Смысл столкновения купца Калашникова с опричником Кирибеевичем и царём Иваном Грозным.
УВК № 23 учитель Тимошенко Оксана Григорьевна
6 класс Тема: Чарльз Діккенс "Різдвяна пісня у прозі". ПЕРЕРОДЖЕННЯ СКРУДЖА ЯК НАСЛІДОК ОСМИСЛЕННЯ СВОГО ЖИТТЯ
ЗОШ № 97 учитель Скрипник Татьяна Анатольевна
7 класс Тема: Н. В. Гоголь "Тарас Бульба". ЗОБРАЖЕННЯ У ПОВІСТІ ЛЮБОВІ ДО УКРАЇНИ, ГЕРОЇЗМУ, МУЖНОСТІ Й РАТНОЇ ЗВИТЯГИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ В БОРОТЬБІ ЗА РІДНУ ЗЕМЛЮ

ЗОШ № 84 учитель Константинова Валентина Александровна
9 класс Тема: Д. Байрон Лирика "НАСТРОЕНИЯ ЭПОХИ, ОТРАЖЁННЫЕ В ЛИРИКЕ БАЙРОНА. РОМАНТИЧЕСКАЯ ЛИЧНОСТЬ В ЛИРИКЕ ПОЭТА"
УВК № 88 учитель Смаковская Екатерина Владимировна
7 класс Тема: Н. В. Гоголь "Тарас Бульба" "ОТЧИЗНА ЕСТЬ ТО, ЧЕГО ИЩЕТ ДУША НАША, ЧТО ДЛЯ НЕЁ МИЛЕЕ ВСЕГО"
ЗОШ № 90 Шушура Ольга Олеговна
9 класс Д. Байрон "Гениальность и противоречивость в творчестве Байрона"
НВКТП № 70 Колодяжная Валерия Анатольевна
8 класс Тема: Н. В. Гоголь "Портрет" "КТО ЗАКЛЮЧИЛ В СЕБЕ ТАЛАНТ, ТОТ ЧИЩЕ ВСЕХ ДОЛЖЕН БЫТЬ НА ЗЕМЛЕ" (Н. В. Гоголь)