«Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина». Йоганн Вольфганг фон Ґете

Пошук по блогу

Конкурс "Учитель року "


Чтобы быть хорошим преподавателем, нужно любить то, что преподаешь, и любить тех, кому преподаешь.

Василий Ключевский


"Учитель року 2014"

Кількість учасників  районного (заочного) етапу конкурсу «Учитель року» (у номінації світова література) – 7:  Децюра Л. І. (вчитель 1 категорії  ЗНЗ 14), Черкащенко Світлана Юріївна (вчитель 1 категорії  ЗНЗ 38), Назаренко Любов Борисівна (вчитель 1 категорії  ЗНЗ 23), Гетьман Ірина Дмитрівна (вчитель вищої категорії, «учитель-методист» ЗНВКТП 70), Колодяжна Валерія Анатоліївна (вчитель вищої категорії, «старший вчитель» ЗНВКТП 70), Сафронкіна  Ірина Вікторівна  (вчитель вищої категорії ЗНЗ 7), Скрипник Тетяна Анатоліївна (вчитель першої категорії ЗНЗ 97).  
Переможці:
І місцеКолодяжна Валерія Анатоліївна (вчитель вищої категорії, «старший вчитель» ЗНВКТП 70). Представлено систему уроків з методичної теми вчителя «Ралізація діяльнісного підходу у процесі викладання світової літератури засобами проблемного та компаративного підходу»
ІІ місце Назаренко Любов Борисівна (вчитель 1 категорії  ЗНЗ 23). Представлено систему уроків з методичної теми вчителя «Розвиток пізнавальної активності на уроках світової літератури в умовах компетентісно-якісної освіти».
Гетьман Ірина Дмитрівна (вчитель вищої категорії, «учитель-методист» ЗНВКТП 70). Представлено систему уроків та позакласних заходів учителя з методичної тем и «Культурологічна спрямованість уроків літератури та позакласних заходів як чинник формування творчої та вмотивованої до духовного відродження особистості».
Сафронкіна  Ірина Вікторівна  (вчитель вищої категорії ЗНЗ 7). Представлено систему уроків з методичної теми вчителя «Формування комунікативних компетентностей учнів на уроках російської мови та літератури за допомогою мовної та соціокультурної компетентностей»

ІІІ місце Скрипник Тетяна Анатоліївна (вчитель першої категорії ЗНЗ 97).  Представлено систему уроків з методичної теми вчителя «Активні методи викладання світової літератури на основі методики Товариства Лева (м. Львів)

 "Учитель року-2010"

МІСЦЕ
ПІБ вчителя (повністю)
ЗНЗ
Відмінні риси уроку та його
навчально – розвивально - виховний потенціал
І
Смаковська
Катерина Володимирівна
88
Підвищення рівня сприйняття художнього твору через  глибоке проникнення у авторський текст.
ІІ
Дейнега
Вікторія В’ячеславівна
7
Осягнення художнього твору через емоційний сплив та емоційний відгук учня.
ІІІ
Плецис
Вікторія Валентинівна
80
Урок з використанням технологіі критичного мислення. Дотримання стадій уроку: виклик, осмислення і рефлексія  та  використання нових прийомів роботи на кожній з них (робота з деформованою таблицею,літературне лото, складання кластеру, ромашка Блума, шляпна дискусія та ін..)
4
Колодяжна
Валерія Анатоліївна
70
Осягнення авторського задуму твору через глибоке  занурення у психологію героя.
5
Педенко
Вікторія Вікторівна
Константинова
Валентина Олександрівна
38

84
Розвиток пізнавальної сфери учнів на уроці через  міжпредмет-ну  інтеграцію.
Урок-дослідження за технологією особистісно-орієнтованого уроку з елементами проектной технології. Компаративний аналіз поетичних творів.
6
Тимошенко
Оксана Григорівна
23
Урок-подорож.  Використання міжпредметних інтеграційних зв’язків для розвитку пізнавальної сфери учнів.
7
Чеховська
Надія Павлівна
Скрипник
Тетяна Анатоліївна
Шушура
Ольга Олегівна
14

97

90
Використання народознавчого матеріалу на уроці  як засіб виховання національної гордості, гідності, любові до рідного краю, поваги та шани до минулого своїх предків.

Аналітична робота з текстом як засіб пізнання поетичного  твору.


Карта оценивания участника конкурса "Учитель года 2010"

Фотогалерея конкурсу 2010


09.12.2010
УВК № 7 Учитель Дейнега Виктория Владиславовна
10 класс. Тема:  О. Бальзак "Отец Горио". УРОКИ НРАВСТВЕННОСТИ В РОМАНЕ.
"Если отцов будут топтать ногами, отечество погибнет" (Бальзак)
ЗОШ № 38 Учитель Педенко Виктория Викторовна
6 клас Тема: Чарльз Діккенс "Різдвяна пісня у прозі". ГУМАНІСТИЧНИЙ ЗМІСТ І ВИСОКА ЛЮДЯНІСТЬ ТВОРУ
"Милосердя, співчуття, щедрість - ось на що мав би я спрямувати свою діяльність" (Ч. Діккенс)
ЗОШ № 14 учитель Чеховская Надежда Павловна
7 класс Тема: Н. В. Гоголь " Тарас Бульба". ЗАПОРОЖСКАЯ СЕЧЬ: ЗАКОНЫ И ОБЫЧАИ.
Путешествие во времени 
ЗОШ № 80 учитель Плецис Виктория Валентиновна
8 класс Тема: М. Ю. Лермонтов "Песня про купца Калашникова". Смысл столкновения купца Калашникова с опричником Кирибеевичем и царём Иваном Грозным.
УВК № 23 учитель Тимошенко Оксана Григорьевна
6 класс Тема: Чарльз Діккенс "Різдвяна пісня у прозі". ПЕРЕРОДЖЕННЯ СКРУДЖА ЯК НАСЛІДОК ОСМИСЛЕННЯ СВОГО ЖИТТЯ
ЗОШ № 97 учитель Скрипник Татьяна Анатольевна

7 класс Тема: Н. В. Гоголь "Тарас Бульба". ЗОБРАЖЕННЯ У ПОВІСТІ ЛЮБОВІ ДО УКРАЇНИ, ГЕРОЇЗМУ, МУЖНОСТІ Й РАТНОЇ ЗВИТЯГИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ В БОРОТЬБІ ЗА РІДНУ ЗЕМЛЮ
ЗОШ № 84 учитель Константинова Валентина Александровна
9 класс Тема: Д. Байрон Лирика "НАСТРОЕНИЯ ЭПОХИ, ОТРАЖЁННЫЕ В ЛИРИКЕ БАЙРОНА. РОМАНТИЧЕСКАЯ ЛИЧНОСТЬ В ЛИРИКЕ ПОЭТА" 
УВК № 88 учитель Смаковская Екатерина Владимировна
7 класс Тема: Н. В. Гоголь "Тарас Бульба"  "ОТЧИЗНА ЕСТЬ ТО, ЧЕГО ИЩЕТ ДУША НАША, ЧТО ДЛЯ НЕЁ МИЛЕЕ ВСЕГО"
ЗОШ № 90 Шушура Ольга Олеговна 
9 класс Д. Байрон  "Гениальность и противоречивость в творчестве Байрона"


НВКТП  № 70 Колодяжная Валерия Анатольевна
8 класс Тема: Н. В. Гоголь "Портрет" "КТО ЗАКЛЮЧИЛ В СЕБЕ ТАЛАНТ, ТОТ ЧИЩЕ ВСЕХ ДОЛЖЕН БЫТЬ НА ЗЕМЛЕ" (Н. В. Гоголь)